Wszystkie Gdańsk Katowice Kraków Poznań Szczecin Warszawa Wrocław Łódź
Wszystkie Gdańsk Katowice Kraków Poznań Szczecin Warszawa Wrocław Łódź

bren — 27.09.2011 in

W miniony piątek we wrocławskim salonie fryzur MOHAIR miała miejsce ciekawa impreza modowa. Wszystko było, jak trzeba – miła, nienarzucająca się klimatyczna muzyka, pyszne drinki i delikatne słodkości, a przede wszystkim – dużo pięknych butów z nowej kolekcji Loft37 „Babie lato”. To one były bohaterkami wieczoru. Płaskie mokasyny, kolorowe balerinki, wysokie szpilki z charakterystycznym serduszkowym oczkiem, botki z kolorowym zamkiem – wszystkie pięknie wykończone, ręcznie robione, ze skór najwyższej jakości. Loft37 to nowa marka (zaledwie kilka miesięcy na rynku), ale ekspansywnie wybijająca się ponad obuwniczą przeciętność. Tym bardziej, że każdy model może zostać indywidualnie wykończony wedle życzenia klientek. Za główny projekt pozostają jednak odpowiedzialne właścicieli marki – Joanna i Paulina, którym udało mi się zadać kilka pytań. A przede wszystkim to, które nurtowało większość zgromadzonych na imprezie wrocławianek, czyli…

Loft37

Czy planujecie otworzyć stacjonarny butik we Wrocławiu?

Na razie mamy we Wrocławiu Agnieszkę, która jest kimś w rodzaju naszego przedstawiciela handlowego i będzie działała tutaj na miejscu. Do Agnieszki można zadzwonić, umówić się na spotkanie. Będzie wyposażona w pełną rozmiarówkę naszych butów, więc będzie można poprzymierzać. To taki sposób, żeby być jak najbliżej klienta. A Wrocław jest w planach, może nie na ten moment, ale na początku przyszłego roku.

Czyli nie boicie się, że stacjonarny butik będzie niejako kłócił się z ideą butów wykonywanych na indywidualne zamówienie?

Nie, zupełnie nie, w Warszawie taka opcja się sprawdza. Czekamy na propozycje ze strony Wrocławia! A w między czasie zapraszamy do zapoznania się z projektem, który prowadzimy wspólnie z marką Bohobocco – „Boholoft”.

Loft37

Asia, mam pytanie do Ciebie. Ty jesteś prawnikiem! Jak łączysz bycie prawnikiem, które wydaje się być bardzo czasochłonne, z pasją do tworzenia butów? I rozwijania renomy marki…

Można! Wszystko można, jeżeli się bardzo chce. Paulina łączy z Loftem stylizacje wnętrz i to bardzo udanie, więc to chyba kwestia tego, jak się człowiek nastawia – na pracę czy na lenistwo. Jeśli chce się pracować, to wystarczy wszystko sobie odpowiednio zorganizować…

…czyli można spełniać się zawodowo i profesjonalnie realizować swoje pasje. Wy jesteście przykładem, że to jest możliwe. Ekstra! A powiedzcie jeszcze, jak się sprzedaje kolekcja męska?

Męskie buty są na pewno bardzo wygodne, chociaż nie ma na razie takiego popytu jak na damskie. Chociaż może trochę za wcześnie, żeby to oceniać! Nie reklamowałyśmy ich jeszcze… Dopiero od trzech tygodni są na stronie internetowej, ale mamy już kilka zamówień. Stworzyłyśmy te buty, ponieważ były pytania o męskie kolekcje, a my chcemy odpowiadać na potrzeby rynku.

Loft37

A kiedy stworzyłyście markę?

W maju, czerwcu! To są takie dopiero początki…

To wspaniałe początki! Trzymamy za Was kciuki.

Loft37


Loft37.pl
Loft37 @ Facebook

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wpisz kod z obrazka *

Więcej w cyklu M[ł]oda Polska